Amsterdam busje gehuurd - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eric Custers - WaarBenJij.nu Amsterdam busje gehuurd - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eric Custers - WaarBenJij.nu

Amsterdam busje gehuurd

Door: Eric Custers

Blijf op de hoogte en volg Eric

28 Mei 2015 | Nederland, Amsterdam

Wij zijn net onze rondreis van 3 maanden gestart door Europa.

We hebben bij een bedrijf BusterRent in Amsterdam een busje gehuurd voor een goedkope prijs en alles kilometervrij. Esther ik zijn erg blij want dit is een huge besparing op ons budget. We kunnen lekker rijden wat we willen en verder niks aan de hand. We reizen nu via Duitsland naar Italie en dan door naar de Balkan. De verhuurder Giel was erg behulpzaam en had ook nog leuke tips voor onze reis. Voor wie goedkoop een busje wil huren moet maar eens kijken op www.busterrent.nl/goedkoop-busje-huren.

We zijn inmiddels aangekomen in Milaan in Italie en hebben hier een huisje gehuurd. We blijven hier een weekje en komen dan bij jullie terug.